FAQ – najczęściej zadawane pytania
Produkty:
-
Czy każdy produkt widoczny w sklepie jest dostępny?
Tak, każdy produkt widoczny w ilości min. 1 szt. (aktualny stan jest widoczny dla klienta) jest u nas w magazynie, w siedzibie firmy, w Polsce.
-
Czy dostanę produkt identyczny jak na zdjęciu?
Tak, choć możliwe są niewielkie odstępstwa, ponieważ prawie 100% naszego towaru, to wyroby rękodzielnicze, a zatem dopuszczalne są niewielkie różnice.
-
Jakie są rzeczywiste kolory prezentowanych na zdjęciach produktów?
Kolory dobieramy w miarę możliwości jak najlepiej, niemniej każdy wyświetlacz może pokazać je inaczej. Zachęcamy do kontaktu w razie wątpliwości kontakt@z-indii.pl .
-
Jak mogę wyprać tkaniny z nadrukiem?
Wszystkie tkaniny z Indii (również bez nadruku) należy na początku prać ręcznie i w letniej wodzie, gdyż oddają nadmiar naturalnych barwników. Potem można prać je w pralce w letniej temperaturze.
5. Dlaczego niektóre tkaniny charakterystycznie pachną?
W Indiach do dziś barwi się sporą ilością naturalnych barwników. Szczególnie dotyczy to bawełny.
Naturalne kolory uzyskuje się głównie poprzez użycie farb, pochodzących z procesu fermentacji warzyw, owoców, kwiatów, ziół, liści (czasami tkaniny pachną, znaną paniom, chną do włosów). A co za tym idzie, niekiedy zapachy powstałe w trakcie tego procesu, zostają z tkaninami na dłużej. W takiej sytuacji proponujemy tkaninę najpierw przewietrzyć, a dopiero potem wyprać, gdyż woda niejako utrwala obecność woni.
Czasem do tego dochodzi też zapach kadzideł, których w Indiach pali się ogromnie dużo.
Wysyłka:
-
Ile będę czekać na swoje zamówienie?
Opłacone zamówienie wysyłamy najpóźniej następnego dnia po zaksięgowaniu wpłaty. Cały asortyment mamy u siebie w magazynie i wysyłamy go zawsze Polski. Czas dostawy zależny jest od wyboru przewoźnika:
- Kurier InPost – 1-2 dni
- Paczkomat – 1-2 dni
- Kurier DPD - 1-2 dni
-
Ile zapłacę za przesyłkę?
Cena za przesyłkę zależy od wyboru przewoźnika i wagi zamówienia:
Paczkomat InPost – przedpłata 11,99 PLN brutto
Kurier InPost – przedpłata 12,99 PLN brutto
Kurier InPost – pobranie 17,99 PLN brutto
Kurier InPost + pakowanie prezentowe - przedpłata - 27,99 zł
POCZTA POLSKA, kraje EU do 3 kg - 75 zł
0 zł - okazjonalnie w czasie trwania promocji ogłaszanych przez sklep
Płatność za zamówienie:
-
Jak mogę zapłacić?
Po rejestracji należy wybrać sposób zapłaty – przelew, płatność PayU, Paynow lub płatność przy odbiorze.
-
Czy pobierane są dodatkowe opłaty przy którejś z form płatności?
Nie, oprócz przesyłek pobraniowych.
Zwroty i wymiana towaru:
-
Czy mogę zwrócić (wymienić) zamówiony towar?
Tak. Zwrot (odstąpienie od umowy) należy zgłosić do 14 dni od otrzymania przesyłki, wypełniając formularz w swoim koncie, po uprzednim wybraniu konkretnego zamówienia i towaru. Zwroty prosimy wysyłać na adres:
Bengal Aurelia Stelmach
Leszczyniec 23
58-425 Leszczyniec
Uwaga! Przyjmujemy jedynie przesyłki opłacone przez nadawcę i towar bez śladów użytkowania.
-
Jak wymienić towar?
Należy zwrócić się z informacją o wymianie do sklepu na adres mailowy kontakt@z-indii.pl .
Faktura i paragon:
-
Czy dostanę fakturę do zamówienia?
Tak, wystawiamy Faktury 0% VAT, prosimy jedynie o podanie danych do jej wystawienia w treści wiadomości przy zamówieniu. Na życzenie również faktura proforma.
-
Zamówienia bez informacji o fakturze opatrzone są paragonem fiskalnym.
Sprzedaż hurtowa: