FAQ – najczęściej zadawane pytania

Produkty:

  1. Czy każdy produkt widoczny w sklepie jest dostępny?

    Tak, każdy produkt widoczny w ilości min. 1 szt. jest u nas w magazynie, w siedzibie firmy, w Polsce.

  2. Czy dostanę produkt identyczny jak na zdjęciu?

    Tak, choć możliwe są niewielkie odstępstwa, ponieważ prawie 100% naszego towaru, to wyroby rękodzielnicze, a zatem dopuszczalne są niewielkie różnice.

  3. Jakie są rzeczywiste kolory prezentowanych na zdjęciach produktów?

    Kolory dobieramy w miarę możliwości jak najlepiej, niemniej każdy wyświetlacz może pokazać je inaczej. Zachęcamy do kontaktu w razie wątpliwości sklep@z-indii.pl .

  4. Jak mogę wyprać tkaniny z nadrukiem?

    Wszystkie tkaniny z Indii (również bez nadruku) należy na początku prać ręcznie i w letniej wodzie, gdyż oddają nadmiar naturalnych barwników. Potem można prać je w pralce w letniej temperaturze.

Wysyłka:

  1. Ile będę czekać na swoje zamówienie?

    Opłacone zamówienie wysyłamy najpóźniej następnego dnia po zaksięgowaniu wpłaty. Cały asortyment mamy u siebie w magazynie i wysyłamy go zawsze Polski. Czas dostawy zależny jest od wyboru przewoźnika:

    - Poczta Polska – 3-5 dni

    - Kurier InPost – 1-2 dni

    - Paczkomat – 1-2 dni

    - Kurier DPD – 1-2 dni

  2. Ile zapłacę za przesyłkę?

    Cena za przesyłkę zależy od wyboru przewoźnika i wagi zamówienia. Zamówienia do 1 kg o niewielkim gabarycie wysyłamy Paczką Mini Poczty Polskiej w cenie 8zł. Pozostałe (1-25kg i większy gabaryt):

    Kurier InPost – 14 zł (16,5 zł pobranie)

    Kurier DPD – 18 zł (21 zł pobranie)

    Paczkomat – 9,9 zł (13,5 zł pobranie).

Płatność za zamówienie:

  1. Jak mogę zapłacić?

    Po rejestracji należy wybrać sposób zapłaty – przelew, płatność PayU lub płatność przy odbiorze.

  2. Czy pobierane są dodatkowe opłaty przy którejś z form płatności?

    Nie, oprócz przesyłek pobraniowych.

Zwroty i wymiana towaru:

  1. Czy mogę zwrócić (wymienić) zamówiony towar?

    Tak. Zwrot (odstąpienie od umowy) należy zgłosić do 14 dni od otrzymania przesyłki, wypełniając formularz w swoim koncie, po uprzednim wybraniu konkretnego zamówienia i towaru. Zwroty prosimy wysyłać na adres:

    Bengal Aurelia Stelmach

    Leszczyniec 23

    58-425 Leszczyniec

    Uwaga! Przyjmujemy jedynie przesyłki opłacone przez nadawcę i towar bez śladów użytkowania.

  2. Jak wymienić towar?

    Należy zwrócić się z informacją o wymianie do sklepu na adres mailowy sklep@z-indii.pl .

Faktura i paragon:

  1. Czy dostanę fakturę do zamówienia?

    Tak, wystawiamy Faktury 0% VAT, prosimy jedynie o podanie danych do jej wystawienia w treści wiadomości przy zamówieniu. Na życzenie również faktura proforma.

  2. Zamówienia bez informacji o fakturze opatrzone są paragonem fiskalnym.

Sprzedaż hurtowa:

  1. Czy mogę kupić hurtowe ilości towaru?

    Tak, prosimy o kontakt mailowy na adres sklep@z-indii.pl .

  2. Czy dostanę rabat przy zakupach hurtowych?

    Tak, jest on indywidualnie ustalany i zależny od ilości towaru.