Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

zamknij

FAQ – najczęściej zadawane pytania

Produkty:

  1. Czy każdy produkt widoczny w sklepie jest dostępny?

    Tak, każdy produkt widoczny w ilości min. 1 szt. (aktualny stan jest widoczny dla klienta) jest u nas w magazynie, w siedzibie firmy, w Polsce.

  2. Czy dostanę produkt identyczny jak na zdjęciu?

    Tak, choć możliwe są niewielkie odstępstwa, ponieważ prawie 100% naszego towaru, to wyroby rękodzielnicze, a zatem dopuszczalne są niewielkie różnice.

  3. Jakie są rzeczywiste kolory prezentowanych na zdjęciach produktów?

    Kolory dobieramy w miarę możliwości jak najlepiej, niemniej każdy wyświetlacz może pokazać je inaczej. Zachęcamy do kontaktu w razie wątpliwości kontakt@z-indii.pl .

  4. Jak mogę wyprać tkaniny z nadrukiem?

    Wszystkie tkaniny z Indii (również bez nadruku) należy na początku prać ręcznie i w letniej wodzie, gdyż oddają nadmiar naturalnych barwników. Potem można prać je w pralce w letniej temperaturze.

       5. Dlaczego niektóre tkaniny charakterystycznie pachną?

           W Indiach do dziś barwi się sporą ilością naturalnych barwników. Szczególnie dotyczy to bawełny.               

Naturalne kolory uzyskuje się głównie poprzez użycie farb, pochodzących z procesu fermentacji warzyw, owoców, kwiatów, ziół, liści (czasami tkaniny pachną, znaną paniom, chną do włosów). A co za tym idzie, niekiedy zapachy powstałe w trakcie tego procesu, zostają z tkaninami na dłużej. W takiej sytuacji proponujemy tkaninę najpierw przewietrzyć, a dopiero potem wyprać, gdyż woda niejako utrwala obecność woni.

Czasem do tego dochodzi też zapach kadzideł, których w Indiach pali się ogromnie dużo.

Wysyłka:

  1. Ile będę czekać na swoje zamówienie?

    Opłacone zamówienie wysyłamy najpóźniej następnego dnia po zaksięgowaniu wpłaty. Cały asortyment mamy u siebie w magazynie i wysyłamy go zawsze Polski. Czas dostawy zależny jest od wyboru przewoźnika:

    - Kurier InPost – 1-2 dni

    - Paczkomat – 1-2 dni

    - Kurier DPD - 1-2 dni

  2. Ile zapłacę za przesyłkę?

    Cena za przesyłkę zależy od wyboru przewoźnika i wagi zamówienia:

    Paczkomat InPost – przedpłata 11,99 PLN brutto
    Kurier InPost – przedpłata 12,99 PLN brutto
    Kurier InPost – pobranie 17,99 PLN brutto
    Kurier InPost + pakowanie prezentowe - przedpłata - 27,99 zł
    POCZTA POLSKA, kraje EU do 3 kg - 75 zł
    0 zł - okazjonalnie w czasie trwania promocji ogłaszanych przez sklep

Płatność za zamówienie:

  1. Jak mogę zapłacić?

    Po rejestracji należy wybrać sposób zapłaty – przelew, płatność PayU, Paynow lub płatność przy odbiorze.

  2. Czy pobierane są dodatkowe opłaty przy którejś z form płatności?

    Nie, oprócz przesyłek pobraniowych.

Zwroty i wymiana towaru:

  1. Czy mogę zwrócić (wymienić) zamówiony towar?

    Tak. Zwrot (odstąpienie od umowy) należy zgłosić do 14 dni od otrzymania przesyłki, wypełniając formularz w swoim koncie, po uprzednim wybraniu konkretnego zamówienia i towaru. Zwroty prosimy wysyłać na adres:

    Bengal Aurelia Stelmach

    Leszczyniec 23

    58-425 Leszczyniec

    Uwaga! Przyjmujemy jedynie przesyłki opłacone przez nadawcę i towar bez śladów użytkowania.

  2. Jak wymienić towar?

    Należy zwrócić się z informacją o wymianie do sklepu na adres mailowy kontakt@z-indii.pl .

Faktura i paragon:

  1. Czy dostanę fakturę do zamówienia?

    Tak, wystawiamy Faktury 0% VAT, prosimy jedynie o podanie danych do jej wystawienia w treści wiadomości przy zamówieniu. Na życzenie również faktura proforma.

  2. Zamówienia bez informacji o fakturze opatrzone są paragonem fiskalnym.

Sprzedaż hurtowa:

  1. Czy mogę kupić hurtowe ilości towaru?

    Tak, prosimy o kontakt mailowy na adres kontakt@z-indii.pl .

  2. Czy dostanę rabat przy zakupach hurtowych?

    Tak, jest on indywidualnie ustalany i zależny od ilości towaru.